"I'm quick to put some bricks in a Bronco, nigga"

Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
User transcripts
{# alt.transcript #} Upvote 0 votes
YG - My Niga ft. Jezy, Rich Homie Quan
My niggas, my niggas, I need to settle in 'cause I'm too fly, nigga
Bobby Shmurda - Hot N*gga
In Chewy, I'm some hot nigga (hot nigga)
A Good Day to Die Hard (2013)
Quick!
Joe Dirt
Get up on the roof and put some bricks in the tooth!
Gilmore Girls A Year in the Life (2016) - S01E01 Winter
I'm going to put these in water.
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Nigger, my mom said the same shit, Sweatin' me, nigga,
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Come on, nigga, Let's help him,,,
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
That's my nigga,
Zack and Miri Make a Porno (2008)
I'm gonna lay down the law for this nigga, I put food on his table,
50 Cent - Just A Lil Bit
Yeah I'm young, but a nigga from the old school
A Million Ways to Die in the West (2014)
Quick, pretend you just said something funny to me.
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Quick fashion question,
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Break yourself, nigga,
How to Lose a Guy in 10 Days (2003)
- Make it quick. - I will.
Barbershop: The Next Cut (2016)
Just in case you do some nigga shit.
Ballers (2015) - S02E01
♪ No park brake, put a nigga in neutral... ♪
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
- Come on, nigga, - Come on, Grandma, I don't wanna,
Future - Blow a Bag
I'm about to cut off some niggas I know that ain't wit me
Gilmore Girls A Year in the Life (2016) - S01E01 Winter
Oh, it's just a super quick in and out.
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Look at that shit, nigga,