Follow YARN on Instagram New Content

Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West

#1
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 23.584
I'm here for a good time, not a long time, you know I
#2
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 23.185
It is what it is, trust me you get what you give, yeah
#3
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 21.446
I'm way up, I feel blessed (Straight up, straight up)
#4
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 21.405
Shit feel like Shaq and Penny got back together
#5
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 19.046
I cannot see Heaven being much better than this, yeah
#6
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 18.981
I haven't had a good time in a long time, you know I
#7
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 18.703
Funny thing about talking behind my back, is that it just keep coming back to me,
#8
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 18.589
That shit get get petty, bitch, don't give no dap to me, nigga
#9
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 18.561
So I Snapchat that whole shit
#10
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 18.159
I am just worried about my mama worrying less
#11
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 17.612
nigga
#12
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 17.483
For niggas that don't really do shit I swear y'all be doing the most
#13
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 17.471
My grandma just died, I'm the man of the house
#14
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 17.390
See three P.O.'s like Star Wars
#15
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 17.162
I'm way up, I feel blessed
#16
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 16.890
I guess when your stars align, you do like the solar system and plan it out
#17
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 16.797
Be quiet, I'm doing a toast
#18
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 16.774
Way up, I feel blessed
#19
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 16.037
FOR NIGGAS THAT DON'T REALLY DO SHIT I SWEAR YALL BE DOING THE MOST!!!!
#20
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 15.113
Try and blow my cake just know that's a death wish
#21
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 14.946
Oh yes I'm way up, I feel blessed.
#22
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 14.933
Tryna see titties, tryna show dick
#23
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 14.830
And I just gotta thank God that we got it
#24
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 14.820
I live the life I deserve, blessed
#25
Big Sean - Blesings ft. Drake, Kanye West
Year: , Rated:
Score: 14.771
Always down for the cause, never down for the count