πŸ’₯   Embed Natalie Portman Quiz on your website!
Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
Kid, how about we call you parents and get them down here?
Embed this clip in your website?
Kid, how about we call you parents and get them down here?
Start Clip End
<<< << < 71.72 > >> >>> <<< << < 74.78 > >> >>>
#sorry
#goodluck
#yes
#idk

3.3 secs
Big Hero 6
How about we call your parents and get them down here?
3 secs
Freaks and Geeks (1999) - S01E01
How about I, uh, call your parents,
3.3 secs
King of the Hill (1997) - S01E09 Comedy
You kids get out of here before I call your parents!
4.1 secs
East Bound and Down: s01e01
How about you get the paperwork started? I'm gonna stay here and catch up with April.
3.6 secs
WarGames
We called your parents and we told them everything's fine.
1.7 secs
Spy Kids (2001)
Can you shut them down from here?
3.1 secs
Master of None (2015) - S01E02 Parents
was to learn more about you and how you got here.
1.6 secs
Gravity Falls (2012) - S01E10 Animation
How about you back down, kid!
3.4 secs
King of the Hill (1997) - S01E09 Comedy
Your parents trusted us, Bobby, and we let them down.
1.8 secs
Master of None (2015) - S01E02 Parents
and we never get to see them.
2.2 secs
Adventure Time with Finn and Jake (2010) - S08E19 Comedy
How're we gonna get down from here?! How?!
2.3 secs
Modern Family (2009) - S01E01 Pilot
Kids? Get down here!
3.8 secs
There's Something About Mary (1998)
Yeah. I called him. Mary. I told him to pick up Warren and get down here.
3.8 secs
Sleepy Hollow (2013) - S04E02
and then, how about you get down on your knees
3.8 secs
There's Something About Mary (1998)
Yeah. I called him. Mary. I told him to pick up Warren and get down here.
3.5 secs
Pretty Woman (1990)
I'll call down and get them when I want them. Thank you very much.
4.7 secs
Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969)
Well' I don't think we want to lie down and just let them get away with this...
4.3 secs
Meet the Parents
Let's say you have kids and you wanna get out of the house, you know?
2.4 secs
Master of None (2015) - S01E02 Parents
What about your sad story about how when you were a kid in India,
2.8 secs
Outbreak (1995)
- We got to get out of here. - Kids, get down.
1.6 secs
X-Men: Days of Future Past (2014)
Damn it!! Call maintenance get them down here.
3 secs
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (2008)
You were here before. How did you get past them?
2.8 secs
Footloose (2011)
You get enough of them calling after their kids and pretty soon,
3.3 secs
The Space Children
How did you kids get in here?
1.2 secs
Spy Kids (2001)
INGRID: How did you get here?
1.4 secs
Seinfeld (1993) - S08E07 The Checks
You gotta get them down here...
3 secs
The Karate Kid (1984)
- My parents, Mr. And Mrs. Mills. - How do you do, Daniel?