💥   Watch user mashups made from clips
Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
I mean, hell, you're sitting next
Search for a friend's name in clips!
I mean, hell, you're sitting next
Start Clip End
<<< << < 1110.89 > >> >>> <<< << < 1111.97 > >> >>>
keeps the servers running:
#surprise
#wtf
#shutup
#grunting

3.2 secs
Scrubs (2001) - S02E04 Drama
I mean, hell, you're so damn entertaining,
1.9 secs
Seinfeld (1989) - S02E01 The Ex-Girlfriend
I think you're afraid to sit next to a man.
2 secs
Hell or High Water (2016)
I mean, ain't one drill the same as the next?
1.9 secs
Broad City (2014) S04E08 House-Sitting
I mean, you're not so bad yourself.
1.9 secs
Good Burger (1997)
You're an amazing student. I mean, you sit there,
1.9 secs
So I Married an Axe Murderer (1993)
- I'm next. - You're next.
1.4 secs
Suits (2011) - S06E15 Drama
It means you're sitting there
1.4 secs
Bob's Burgers (2011) S08E04 Sit Me Baby One More Time
I mean, everything's great. You're all great.
1.9 secs
Steven Universe (2013) - S03E12 Adventure
You're sitting next to each other.
1.3 secs
This Means War (2012)
Don't worry, you're next.
1.5 secs
Malcolm in the Middle (2000) - S01E05 Malcolm Babysits
You're starting to baby-sit next week.
2.3 secs
Fresh Off the Boat (2015) - S03E18 Time to Get Ill
You're sitting next to me, Red.
2.8 secs
The Mary Tyler Moore Show (1970) - S01E21 The Boss Isn't Coming to Dinner
I mean, you're sitting here, your wife is sitting at home,
2.1 secs
The Boy Next Door (2015)
I said sit down!
2.6 secs
Hot Tub Time Machine 2 (2015)
If you're gonna sit next to me, I need to know right now,
1.3 secs
Hell or High Water (2016)
Mind if I sit?
2.6 secs
Hot Tub Time Machine 2 (2015)
If you're gonna sit next to me, I need to know right now,
1.4 secs
Mr. Robot (2015) - S01E09
I mean, hell,
1.7 secs
Breaking Bad (2008) - S01E03
Hell, I mean,
1.3 secs
Point Break (1991)
I mean, hell.
1.4 secs
Family Guy (1999) - S14E20
I call I sit next to Dad!
2.8 secs
Porky's II: The Next Day (1983)
Well Hell why not? I mean if Pee Wee found her she's gotta have some curiosity value.
3.4 secs
Home Alone 3
- Sit! - I can't wait for next week.
3.4 secs
The Office (2005) - S09E08 The Target
I sit next to him every day.
3.5 secs
The Cannonball Run (1981)
I was sitting next to George Hamilton!
2.5 secs
The Hot Chick (2002)
I think I'm sitting next to it.
2.8 secs
The Amazing World of Gumball (2011) - S01E02 The Responsible
It means you're safer. Sitting. Here.