πŸ’₯   Embed Ryan Reynolds Quiz on your website!
Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
It cuts you up and takes you high
Embed this clip in your website?
It cuts you up and takes you high
Start Clip End
<<< << < 68.57 > >> >>> <<< << < 72.45 > >> >>>
#cheers
#excuseme
#what
#stop

2.7 secs
Phantogram - You Don’t Get Me High Anymore
Cut it up, cut it up, yeah
3.7 secs
Peter Murphy - Cuts You Up (1990)
It takes you in and spits you out
5.8 secs
Peter Murphy - Cuts You Up (1990)
It takes you in and spits you out
3.1 secs
High Fidelity (2000)
Then you gotta take it up a notch, but you don't want to blow your wad.
1.1 secs
Barbershop: The Next Cut (2016)
and open it up for you.
1.6 secs
Barbershop: The Next Cut (2016)
and you gonna take it there with me?
4.8 secs
Romy and Michele's High School Reunion (1997)
Would you excuse me? I cut my foot before, and my shoe is filling up with blood.
3.2 secs
Short Cuts (1993)
It's your clock, Stormy. You take it and keep it wound.
1.9 secs
Peter Murphy - Cuts You Up (1990)
It twists and turns
2.9 secs
The Office (2005) - S02E18 Take Your Daughter to Work Day
So, you cut the paper and dye it and stuff?
3.6 secs
Peter Murphy - Cuts You Up (1990)
On and on it goes
2.1 secs
Hell or High Water (2016)
TOBY: Can you please stand up and take us to the cash drawer, ma'am?
3.1 secs
Short Cuts (1993)
and I'm gonna make you stick it up that dick of yours.
2 secs
Me Before You (2016)
It's very, very high up.
1.9 secs
Romy and Michele's High School Reunion (1997)
Let me make it up to you.
4.6 secs
Miley Cyrus - Wrecking Ball (Director's Cut)
I put you high up in the sky
4 secs
Reindeer Games (2000)
Nick: You fucked it up, she would've cut and run.
1.5 secs
It's Always Sunny in Philadelphia (2005) - S12E09 A Cricket's Tale
- cut you up. - Yeah, just
1.3 secs
The Office (2005) - S02E18 Take Your Daughter to Work Day
Would you cut it out?
4.9 secs
High Fidelity (2000)
I think it's okay if you feel horny and fucked up at the same time.
3.5 secs
Barbershop: The Next Cut (2016)
If not, I'mma assume you took 50 and I'm taking it out your pop's paycheck.
1 secs
Nathan for You (2013) - S03E02 Reality-TV
β™ͺ Reach up good and high
3.4 secs
Fast Times at Ridgemont High (1982)
You know, it takes a lot of courage to get up here...
3 secs
Barbershop: The Next Cut (2016)
Now, if y'all wanna fight, fuss and cuss, you take it to the back.
2.9 secs
How High (2001)
Ever busted up your mother's house and slapped her when she asked you about it?
1.9 secs
High Fidelity (2000)
- Will you shut up? Will you? - Break it up.
1.8 secs
Barbershop: The Next Cut (2016)
Okay? You? You better hurry it up!