xXx Return of Xander Cage Jan 20
NEW! 🔥 YARN Stories, mashup clips pronto!

"You know, I'm talkin' outta my ass."

Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
Want to embed this clip in your website? X
Office Space
#{# tag.Tag.name #}
2.5 secs
Planes, Trains & Automobiles (1987)
I'm afraid to look at my ass, you know.
3 secs
Ferris Bueller's Day Off (1986)
I'm sorry, I mean, I know you don't care, but it does mean my ass.
3.3 secs
Kick-Ass (2010)
You know what? I'm thinking of just shutting my site down anyway.
2.5 secs
G-Unit Feat. Joe - Wanna Get To Know You
I'm visualizin' my name tattooed on that ass, baby
5.3 secs
Pulp Fiction
- My name's Pitt, and your ass ain't talkin' your way outta this shit. - No, no, no.
9.5 secs
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
You know that I'm no good
2.3 secs
Joe (2013)
You gotta get your ass outta my motherfucking job!
5.6 secs
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Lick your lips as a I soap my feet
5.3 secs
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Yeah, you know that I'm no good
3.1 secs
I Know What You Did Last Summer (1997)
Oh, my God. It's you. What are you talkin' about?
1.9 secs
Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
I'm outta my mind
4.8 secs
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Upstairs in bed with my ex-boy
2.3 secs
Super Troopers (2001)
I'm talkin' to you.
1.9 secs
She's Out of My League (2010)
- I'm talkin' about this. - Your chin.
2 secs
I'm Gonna Git You Sucka (1988)
What you talkin' about, Slade?
2.4 secs
I'm Gonna Git You Sucka (1988)
I'm gonna put my foot dead in her ass.
2 secs
Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
I'm outta my mind
1.7 secs
The Jerk (1979)
Do you know what I'm talkin' about?
3.4 secs
She's Out of My League (2010)
I'm gonna get this kick-ass dress made outta actual checkered flags,
2 secs
Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
I'm outta my mind