πŸ’₯   Watch user mashups made from clips
πŸ”₯ Top Clips of Jaws!
Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
Chief, Polly sent me to tell you
Embed this clip in your website?
Chief, Polly sent me to tell you
Start Clip End
<<< << < 657.33 > >> >>> <<< << < 659.99 > >> >>>
Content we like:
#done
#wtf
#cheers
#snoring

1.3 secs
American Horror Story (2011) - S02E01 Horror
You were sent to tell me what?
3.7 secs
Along Came Polly (2004)
Well, I can't wait to see it. Hey, did you get the gift I sent you?
2.7 secs
Along Came Polly (2004)
Just tell me who you are.
3.5 secs
Twin Peaks (1992) - S01E08
tell me why you sent me to Sparkwood and 21?
2.9 secs
The Godfather: Part III (1990)
Tell me who sent you.
3.7 secs
Along Came Polly (2004)
So, tell me true, are you guys for scuba?
1.7 secs
Designated Survivor (2016) - S01E14 Commander-in-Chief
Charlie, you got to tell me what's going on.
1.9 secs
American Horror Story (2011) - S02E01 Horror
Sent to tell you... What?
2.4 secs
Lois & Clark: The New Adventures of Superman (1993) - S02E06 Adventure
- Chief! - I thought I sent you to get some pictures.
4.4 secs
Along Came Polly (2004)
Okay, Reuben, you know, then tell me, what kind of guy are ya?
2.6 secs
Along Came Polly (2004)
Hey, look, I just want you to know I was gonna tell you about Lisa.
3.4 secs
Along Came Polly (2004)
Okay. I just wanted to tell you I got your message, and you know what?
1.2 secs
Designated Survivor (2016) - S01E14 Commander-in-Chief
You tell me.
2 secs
Riverdale (2017) - S01E09 Chapter Nine: La Grande Illusion
would you talk to Polly for me?
3.6 secs
Along Came Polly (2004)
To tell you the truth, I've been waiting for this day my entire life.
1.3 secs
Taboo (2017) - S01E02 Episode 2
Unless you tell me who sent you,
2.2 secs
Sin City (2005)
So tell me, man. Who sent you?
1.7 secs
Beverly Hills Cop (1984)
You wanna tell that to the chief?
3.7 secs
Along Came Polly (2004)
and I'd like you to consider moving in with me.
2.4 secs
Along Came Polly (2004)
Are you trying to manipulate me? Of course I am.
2.4 secs
Along Came Polly (2004)
Oh, my God. You expect me to move to the suburbs with you?
1.9 secs
Lois & Clark: The New Adventures of Superman (1993) - S04E08 Adventure
Well, to tell you the truth, chief...
2.2 secs
Along Came Polly (2004)
You were next to me- Yeah! Polly Prince!
2.7 secs
Along Came Polly (2004)
All right, you want me to check him out? Yeah.
3 secs
The Man Who Wasn't There (2001)
They sent us around to tell you.
2.7 secs
Along Came Polly (2004)
I'll take you for a bit of a sail, give you a chance to really get to know me.
1.9 secs
Along Came Polly (2004)
I was gonna ask you to move in with me first.