Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
{#vote.total#}
Shawty needa a refund need to bring that nigga back
Embed this clip in your website?
Shawty needa a refund need to bring that nigga back
Start Clip End
<<< << < 153.84 > >> >>> <<< << < 154.63 > >> >>>
keeps the servers running:
#rude
#goodluck
#why
#idk

4.4 secs
Lil Wayne - Lollipop ft. Static
Just like a refund I make her bring that ass back
3 secs
The Simpsons (1989) - S22E02 Comedy
and then indignantly bring it back for a full refund.
3 secs
Lil Wayne - Lollipop ft. Static
Shawty said the nigga that she with ain't shit
0.6 secs
Lil Wayne - Lollipop ft. Static
Shawty said the nigga that she with ain't this
2.2 secs
Grindhouse (2007)
You need to break that nigga off a piece.
0.5 secs
Lil Wayne - Lollipop ft. Static
Shawty said the nigga that she with can't hit
4 secs
Ghost World (2001)
If you don't like it, you can bring it back for a refund.
2.3 secs
Who is America? (2018) S01E01 Episode #1.1
that we needed to bring jobs back to America. Yes.
4 secs
YG - My Niga ft. Jezy, Rich Homie Quan
Tryna leave my nigga, shawty see me and wanna leave with a nigga
2.3 secs
Parks and Recreation (2009) - S03E11 Jerry's Painting
Leslie Knope, you need to bring that painting back.
2.7 secs
The Bourne Identity (2002)
You need to bring me back that bastard kid's head...
2.1 secs
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
That's my nigga,
2.6 secs
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Oh, nigga, that's Dashiki,
2.3 secs
The Office (2005) - S06E05 Niagara (Part 2)
You're gonna want to get a refund on that.
3 secs
The Weeknd - M A N I A
♪ HOMELESS, TO FORBES LIST, THESE NIGGAS BRING NO STRESS ♪
1.6 secs
The Simpsons (1989) - S27E11
Yes, I need a milk refund.
2 secs
Jem and the Holograms (2015)
WOMAN: I need a refund! Fix it.
2.7 secs
Future - Blow a Bag
Runnin' with niggas that wanna see niggas that get it, and niggas to strive
2.9 secs
Back to the Future Part II (1989)
You can call Jones and if he wants to give you a refund--
2.3 secs
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Look at that shit, nigga,
2.4 secs
Frozen (2013)
We need Elsa to bring back summer.
1.2 secs
How to Lose a Guy in 10 Days (2003)
Bring it back!
2.9 secs
Colony (2016) - S02E01
bring justice to a place that needed it, you know?
3.6 secs
The Boondocks (2005) - S01E03 The Trial of Robert Kelly
I don't need to deliberate. Hang that nigga now!
3.2 secs
War Room (2015)
I just need to bring you something back that belongs to the company,
3.1 secs
Star Trek (1966) - S02E22 By Any Other Name
We need that projector to bring our people back to human form.
1.2 secs
The Boondocks (2005) - S02E04 Stinkmeaner Strikes Back
That's right, nigga.