xXx Return of Xander Cage Jan 20

"- You can't drive to France, Walter. - Yeah. It's way too far."

Yarn is the best way to find video clips by quote. Find the exact moment in a TV show, movie, or music video you want to share. Easily move forward or backward to get to the perfect spot. It's available on the web and also on Android and iOS.
Want to embed this clip in your website? X
The Muppets
#{# tag.Tag.name #}
4.2 secs
It Could Happen to You (1994)
Why can't you change 20 dollars? You drive all day!
2.3 secs
Paris, Texas (1984)
Because it's too far to drive.
3.9 secs
All the Way (2016)
But everything you get, you send it immediately to Walter.
4.2 secs
Sex Drive (2008)
Yeah, you do. You're stroking it, too. What the F?
4.7 secs
Dionne Warwick - Do You Know the Way to San Jose
It can pull you far away from home
1.5 secs
Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna
The way he makes me feel
11 secs
Leave It to Beaver (1957) - S01E0
wildcat I can't that was my way home why cool three far you gonna do if those stupid your
4.2 secs
The Way of the Gun (2000)
Yeah. I'm sure it's nothing, but could you drive by the front of the building?
3 secs
Seinfeld (1989) - S03E23 The Keys
Yeah. Blame it on me because you can't drive, George.
4 secs
The Man Who Knew Too Little (1997)
Thanks a lot. It was really kind of you to let me drive.
4.5 secs
It Could Happen to You (1994)
- You're talking a million dollars! - Walter, please!
2.3 secs
Jingle All the Way (1996)
- Yeah. - Enough to drive a man insane, ain't it?
2.3 secs
Hawaii Five-0 (2010) - S01E01 Crime
You wanna drive? You can't drive, you're too little.
2.8 secs
Seinfeld (1989) - S06E03 The Pledge Drive
- I can't take it. - I want you to have it.
5.9 secs
It Could Happen to You (1994)
Western for Walter. And for Timothy, oatmeal like Mom used to make.
3.7 secs
Sex Drive (2008)
but you got to bury that shit way down. This is America, God damn it.
1.5 secs
Dolly Parton - 9 To 5
It's enough to drive you
3.6 secs
It Could Happen to You (1994)
- I mean, I've seen some offices... - Walter, please.
1 secs
Dolly Parton - 9 To 5
It's enough to drive you
2.5 secs
Archer (2009) - S06E01
which, spoiler alert, you can't, it's too far--